המשרות שלי

מה עושה מפתח סייבר?

חיפוש משרות פיתוח סייבר

מה עושה מפתח סייבר?

מחפשים דרושים מפתח בקאנד? העולם נהיה קשה יותר להגנה ומורכב יותר בשנים האחרונות. ארגונים ברחבי העולם חווים התקפות יותר ויותר אגרסיביות, ומשקיעים יותר משאבים בהגנה על המערכות שלהם, באמצעות מפתחי סייבר.

אם אתם מחפשים כרגע את הביטויים הבאים בגוגל: דרוש מפתח c, דרוש מפתח בקאנד, דרוש מפתח low level, דרוש פיתוח תוכנה, משרות מפתח בקאנד, כדאי שתקשיבו.

מפתח סייבר בעל יכולת להבין ולהכיר את המערכת על בוריה, ולכן ביכולתו לספק כלים לאבטחת מערכות וסביבות בצד ההגנתי אך לעיתים גם לפתח כלים התקפיים.

תיאור תפקיד מפתח סייבר

כשאתה רואה “דרוש פיתוח תוכנה” הכוונה למפתח סייבר אחראי לפתח מערכות תוכנה אשר תפקידן להגן על הארגון ועל נתוניו ולשמור על אבטחת המידע והסייבר שבארגון ולזהות או למנוע חולשות ואיומים.

על מנת שהמידע העסקי של חברה יהיה מוגן מפני וירוסים, פריצות והתקפות, תפקידו של מפתח סייבר הינו לפתח תוכנות אבטחת מידע איכותיות, מותאמות אישית לארגון או לשלב רכיבים של אבטחת מידע בתוכנות קיימות או לפתח תשתיות למוצרים אילו.

התוכנות שהם מפתחים גם מאפשרות לארגון לעמוד בסטנדרטים ורגולציות כמו Iso27001 ,GDPR, מספקים לארגונים הגנה מפני האיומים המתקדמים ביותר ומאיצים משמעותית את תהליך התגובה לאירועי סייבר.

לעיתים הכלים האלו נועדו דווקא לצרכים התקפיים ו/או שליפת/איסוף מידע.

דרישות התפקיד מפתח סייבר

על מנת להתקבל למשרה כמו “דרוש מפתח בקאנד” או “דרוש מפתח low level” וכדומה, בעולם ההייטק והסייבר, ישנם מספר תנאי סף כדי להתקבל כמפתח בסייבר:

  • תואר רלוונטי (מדעי המחשב, הנדסת תוכנה, הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים)
  • ניסיון של שנתיים לפחות בפיתוח או יוצאי יחידות טכנולוגיות
  • ניסיון בפיתוח בסביבות שונות בסביבת backend/Low level כגון Linux, windows, unix, android, embedded, Cloud ועוד.
  • ניסיון בפיתוח בשפות שונות שהבולטות שבהן הן Python, C/C++.

מעבר לתנאי הסף, הכישורים האלו בהחלט מהווים יתרון מצוין למשרות מפתח בקאנד:

  • ידע בפיתוח בסביבת REAL TIME EMBEDDED או Linux Embedded.
  • ניסיון בפיתוח Integrity Device Drivers, low level and Kernel.
  • ניסיון בעבודה מול שירותי ענן.
  • ידע וניסיון בתקשורתIP, פרוטוקולי תקשורת אבטחת מידע.
  • ידע וניסיון באיומי סייבר, בדיקות חדירות או ניתוח malware.
  • הבנה בהצפנה וקריפטוגרפיה.

דרושים מפתח סייבר באתר SEEHR

מה השכר הממוצע של מפתח סייבר 2022?

 מתחילבינייםמנוסהבכיר
ותק0-22-55-88 ומעלה
שכר18-2525-4040-5042-50

 

מסלול התקדמות מפתח בסייבר

ראשית, חשוב לציין כי תחום הסייבר רק הולך ומתפתח, הצורך באנשי מקצוע עצום ואתם תראו הרבה משרות בסגנון: דרוש מפתח בקאנד, או דרוש מפתח C, או משרות low level.

ולכן מי שתוהה אם ללמוד ולהתקדם בתחום זה, יש סיכוי גדול מאוד, שהביקוש למקצועות הסייבר רק ילכו ויגדלו בשנים הקרובות. משרות מפתח low level – איך זה עובד בעצם?

מפתח בתחום הסייבר יכול להתקדם במסלולים הבאים, ככה עובדות משרות מפתח low level:

  • מסלול ניהול – מתכנת יכול להתקדם לנהל צוות, הוא פחות יעסוק בפיתוח ויותר בניהול. משם אפשר כמובן להמשיך להתקדם לתפקידים ניהוליים מובילים יותר בארגון.
  • התקדמות מקצועית – למי שמעדיף להתעסק עם קוד על לנהל, אפשר בהחלט להמשיך להתפתח מבחינה מקצועית, במשרת מפתח בתחום הסייבר, להתמחות בסביבות שונות או שפות פיתוח חדשות ואף להיחשב לגורו מקצועי/ מוביל טכני בתחומו. בנוסף ניתן להתקדם לתפקידי ארכיטקט או לפנות לכיוון data scientist, אך לעיתים זה דורש תואר שני/שלישי בתחום. לחילופין, ישנם מפתחים המתפתחים לתפקידים המשלבים מחקר ופיתוח או אבטחת מידע אפליקטיבית או משנים תחום לבודקי חדירות.
  • משרות מותאמות – למה אבטחת סייבר היא אופציה טובה לנשים?

SeeHR הינו הגוף המקצועי והמתקדם ביותר בישראל בתחום גיוס עובדים והשמת עובדים לתחום IT, אבטחת המידע והסייבר ומציע מודעות דרושים מפתח low level ודרושים מפתח בקאנד.

אם התעניינתם לגבי משרות מפתח בקאנד, חשוב שתדעו שאנו מגייסים לתחומים של תשתיות IT, תקשורת, אבטחת מידע, פיתוח תוכנה, מחקר, ועוד למודעות דרושים מפתח c – היכנסו ללוח הדרושים שלנו:

למפת מקצועות הסייבר

עוד יכול לעניין אתכם:

שלחו קו”ח!