המשרות שלי
נמצאו: 2 משרות מתאימות
חיפוש מתקדם

Customer Support Engineer

As a Technical Support Engineer in this UNICORN you will provide technical support to worldwide customers. You will work closely w...
As a Technical Support Engineer in this UNICORN you will provide technical support to worldwide customers. You will work closely w...

As a Technical Support Engineer in this UNICORN you will provide technical support to worldwide customers. You will work closely with the R&D and Product teams and be part of a new and growing team.


The position will include dealing with all customer cases – from operational tasks to deep investigation of technical issues.


Writing knowledge base articles, user guides, developing internal tools and analysing and providing feedback from the customers to R&D team in order to improve the product.


Requirements:
– At least 3-4 years experience as a Technical Support / Operations Engineer / SRE
– Good understanding of the technical fundamentals of the Internet. You should have sufficient knowledge of internet protocols such as TCP/IP, SSL,DNS as well as the ability to use diagnostic tools to troubleshoot connectivity issues
– Ability to write SQL queries using basic functions
– Understands software life cycle, CI/CD flow, Git and Jira
– Broad Linux experience

שליחת קו"ח שמור משרה
A succecsful cyber startup is are looking for a seasoned, hardworking, and overachieving cybersecurity engineer for our Customer S...

A succecsful cyber startup is are looking for a seasoned, hardworking, and overachieving cybersecurity engineer for our Customer Service team, with experience serving as front-line, client-facing service and technical support for an enterprise-class software vendor.


The Customer Service Engineer serves as an expert on the Platform, and a designated technical support contact to customers.


Requirements:
– A Customer Service mentality and passion for delivering customer satisfaction through the successful resolution of questions, comments and issues.
– 3+ years of Customer Service and Technical Support experience or as IT expert/
– Ability to function as Technical Support across Tier 1 (Basic help desk resolution and service desk delivery), Tier 2 (In-depth technical support) and Tier 3 (Expert product and service support) level issues.
– Deep knowledge of Linux and Microsoft Windows operating systems.

שליחת קו"ח שמור משרה

מודעות דרושים סייבר ומודעות דרושים אבטחת מידע

דרושים איש אשת אבטחת מידע וסייבר

בתחום אבטחת מידע וסייבר תמיד מחפשים עובדים. אם אתם מחפשים משרות סייבר או משרות אבטחת מידע וסייבר ומשרות הייטק בכלליות?

רוצים להיות חלק מפסגת החדשנות הטכנולוגית בתחום אבטחת מידע והגנת סייבר?

יש לנו רשימות דרושים בתחום אבטחת מידע וסייבר וההייטק שיצרפו אתכם לצוותים שעושים מהפכות בשוק הטכנולוגיה.

בזכות לוח דרושים אבטחת מידע וסייבר שלנו אתם מוזמנים להיות חלק מהעשייה. מבחר משרות סייבר והייטק מחכות לכם אצלנו ב-SeeHR.

מומחה אבטחת מידע הוא תפקיד קריטי בכל ארגון ולכן איוש תפקיד בתחום אבטחת מידע וסייבר דורש אנשי אבטחת מידע מקצועיים והסמכת מומחה אבטחת מידע בחברה היא מצרך נדרש.

אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להתרשם מרשימת המשרות של שלנו בין אם מדובר במשרה חלקית או משראה מלאה בתחום אבטחת מידע, שלח י קורות חיים.

צור קשר