מיישמת הגנת סייבר למרכז SOC
חברה ישראלית מובילה בתחום הגנת סייבר והגנת מידע המספקת שירותי ייעוץ והגנת סייבר בפרויקטים רחבי-היקף וחדשניים בארץ ובעולם עבור מגוון לקוחות במגזרים שונים מחפשת אנליסטית ומיישמת בתפקיד אחד (משרה מלאה זמינות לכוננות 24/7.)
אפשרי בוגריות קורסים עם ניסיון בIT!
תיאור התפקיד
– ניטור, תפעול, חקירה ועיבוד של נתונים ממערכות הגנה ומתן מענה בזמן אמת.
– הטמעה וניהול של כלי הגנה אצל לקוחות החברה ואיתור ובדיקה של כלי הגנה חדשים להרחבת מטריית השירותים.
– ניהול קשר עם לקוחות בארץ ובעולם, כולל כתיבת דו״חות תקופתיים והצגתם.
– איסוף מודיעין וכתיבת דו״חות בתחום הסייבר.
דרישות התפקיד
– אוריינטציה טכנולוגית חזקה: ידע במערכות הפעלה – Windows/Linux, רשתות תקשורת, ציודי קצה והיכרות עם פרוטוקולי תקשורת.
הובלת פרויקטים וניהול קשר מול לקוחות: בגרות אישית ומקצועית, עמידה בלחצים, פריטת משימות ולקיחת אחריות על פרוייקיטים
התבטאות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה מאד בעברית ואנגלית, כולל כתיבה מקצועית.
זמינות לכוננות 24/7.
ידע בתחומים הבאים מהווה יתרון: ניהול סיכוני סייבר, חקר נוזקות ונסיון במבדקי חדירות, ידע בשפה/ות תכנות, הסמכות בתחום כגון: CCNA, CEH, CHFI, SSCP,CCSP.
-
סוג משרה:מלאה 5 ימים בשבוע
Experienced/ Senior Technical Support Specialist
The company founded in order to secure smart mobility services, vehicles and drivers from cyber-attacks and misuse is looking for Senior Technical Support Specialist.
RESPONSIBILITIES
– To build support processes from scratch.
– Serve as an internal and external point of contact for customer escalations and ensure customer issues are resolved according to priority and as quickly as possible.
– Collaborate across the company (between sales’ engineers, R&D, QA, operations, data analysts and all the technical stakeholders) to investigate and solve customer technical issues.
REQUIREMENTS
– 5-7 years as a tier 3 technical support engineer/ professional services.
– Experienced with supporting high scale software as a service (SaaS), cloud infrastructure.
– Excellent project management skills and ability to manage multiple projects simultaneously.
-
סוג משרה:מלאה 5 ימים בשבוע
-
תחומים:
Enterprise Support Engineer
The global leader in privileged access security, a critical layer of IT security to protect data, infrastructure and assets across the enterprise, in the cloud and throughout the DevOps pipeline invite you to be a part of Analyzing, designing and developing new features for the web interfaces and backend infrastructure for a fast growing SaaS enterprise product.
Loojing for Enterprise Support Engineer.
RESPONSIBILITIES:
– Provide expert technical support for the company’s worldwide enterprise customers and partners.
– Maintaining the highest level of expertise throughout all company products, including integration of CyberArk products with 3rd party enterprise systems.
– Perform advanced analysis, troubleshooting, problem isolation of customers and partners issues and requests.
– Sustaining a high level of customer relations whilst managing multiple cases simultaneously.
REQUIREMENTS:
– At least 2 years’ experience in Technical Support or a position of similar nature in a software company
– Strong knowledge of Windows OS
– Proven technical skills
– Capable of understanding the technical aspects of a complex system
-
סוג משרה:מלאה 5 ימים בשבוע
-
תחומים: