המשרות שלי
נמצאו: 6 משרות מתאימות
חיפוש מתקדם

SOC analyst

Israeli technology company known for its best-in-class technology to help government intelligence and law-enforcement agencies law...
Israeli technology company known for its best-in-class technology to help government intelligence and law-enforcement agencies law...

Israeli technology company known for its best-in-class technology to help government intelligence and law-enforcement agencies lawfully address the most dangerous issues in today’s world.


Seeking for SOC Analyst.


RESPONSIBILITIES


– Provide incident response to security events include end-to-end investigation, immediate response and mitigation actions, root cause analysis, and remediation process
– Cyber security vulnerabilities and threats analysis to pinpoint true vs. false positives and determine corrective actions
– Help develop, implement, and maintain SOC policies, processes and procedures
– Write Incident Response(IR) Playbook


REQUIREMENTS


– Work in shifts 24/7
– General knowledge of network, operating systems, and security technologies
– Understanding of network technologies such as TCP/IP, IDS/IPS, firewalls, LAN/WAN, routing and switching
– Basic knowledge in cyber security: terminology, PT, hacker methodologies and tactics, system vulnerabilities and key indicators of attacks

שליחת קו"ח שמור משרה

Technical Support Engineer

A successful cyber startup looking for the first in line to analyze and troubleshoot incoming technical issues from our customers ...
A successful cyber startup looking for the first in line to analyze and troubleshoot incoming technical issues from our customers ...

A successful cyber startup looking for the first in line to analyze and troubleshoot incoming technical issues from our customers via email and Zoom sessions:
– Own and monitor issues from the start to resolution.
– Work closely with the R&D teams, Field & Sales Engineers, Customer Success and other teams to ensure smooth onboarding, deployment, and on-going relationship with customers all around the world


Requirements:
– 2+ years of experience in global Customer Support
– Excellent knowledge in Networking, A must
– Proven knowledge working with Linux and Windows environments
– Experience working with Active Directory
– Availability to work 5 shifts a week Monday to Friday: a mix of morning and afternoon shifts, and 1-2 weekend shifts per month (Friday morning/Saturday Night)

שליחת קו"ח שמור משרה
Built for the agile enterprise, we offer greater security and visibility in the cloud, data-center, and endpoint. Our customers ar...

Built for the agile enterprise, we offer greater security and visibility in the cloud, data-center, and endpoint. Our customers are some of the world’s largest and most advanced enterprises.



As a Customer Success Engineer you will:
– Onboard new customers, conduct product training, drive adoption, and ensure ongoing satisfaction and retention
– Help our customers to flawlessly operate the Guardicore platform while ensuring they receive maximum value from our solution throughout their life cycle
– Interact with Sales, Support, R&D, and Product teams to provide an excellent user experience


Requirements:
– A minimum of 2 years experience in customer-facing roles, supporting enterprise software
– Hands-on experience in troubleshooting and deploying software for large enterprise on-premise or in the cloud – Mandatory
– In-depth knowledge in two out of the three technologies: Operating Systems (Linux, Windows), Networking, virtualization or cloud computing – Mandatory
– Hands-on experience with the following is an advantage: Scripting (Bash, Perl, Python) Cloud Services Admin (AWS, Azure, Google Cloud) Config management (Chef, Puppet, Ansible, CloudFormation)

שליחת קו"ח שמור משרה

מיישמת הגנת סייבר למרכז SOC

חברה ישראלית מובילה בתחום הגנת סייבר והגנת מידע המספקת שירותי ייעוץ והגנת סייבר בפרויקטים רחבי-היקף וחדשניים בארץ ובעולם עבור מגוו...
חברה ישראלית מובילה בתחום הגנת סייבר והגנת מידע המספקת שירותי ייעוץ והגנת סייבר בפרויקטים רחבי-היקף וחדשניים בארץ ובעולם עבור מגוו...

חברה ישראלית מובילה בתחום הגנת סייבר והגנת מידע המספקת שירותי ייעוץ והגנת סייבר בפרויקטים רחבי-היקף וחדשניים בארץ ובעולם עבור מגוון לקוחות במגזרים שונים מחפשת אנליסטית ומיישמת בתפקיד אחד (משרה מלאה זמינות לכוננות 24/7.)


אפשרי בוגריות קורסים עם ניסיון בIT!


תיאור התפקיד
– ניטור, תפעול, חקירה ועיבוד של נתונים ממערכות הגנה ומתן מענה בזמן אמת.
– הטמעה וניהול של כלי הגנה אצל לקוחות החברה ואיתור ובדיקה של כלי הגנה חדשים להרחבת מטריית השירותים.
– ניהול קשר עם לקוחות בארץ ובעולם, כולל כתיבת דו״חות תקופתיים והצגתם.
– איסוף מודיעין וכתיבת דו״חות בתחום הסייבר.


דרישות התפקיד
– אוריינטציה טכנולוגית חזקה: ידע במערכות הפעלה – Windows/Linux, רשתות תקשורת, ציודי קצה והיכרות עם פרוטוקולי תקשורת.
הובלת פרויקטים וניהול קשר מול לקוחות: בגרות אישית ומקצועית, עמידה בלחצים, פריטת משימות ולקיחת אחריות על פרוייקיטים
התבטאות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה מאד בעברית ואנגלית, כולל כתיבה מקצועית.
זמינות לכוננות 24/7.
ידע בתחומים הבאים מהווה יתרון: ניהול סיכוני סייבר, חקר נוזקות ונסיון במבדקי חדירות, ידע בשפה/ות תכנות, הסמכות בתחום כגון: CCNA, CEH, CHFI, SSCP,CCSP.

שליחת קו"ח שמור משרה
The company founded in order to secure smart mobility services, vehicles and drivers from cyber-attacks and misuse is looking for ...

The company founded in order to secure smart mobility services, vehicles and drivers from cyber-attacks and misuse is looking for Senior Technical Support Specialist.


RESPONSIBILITIES


– To build support processes from scratch.
– Serve as an internal and external point of contact for customer escalations and ensure customer issues are resolved according to priority and as quickly as possible.
– Collaborate across the company (between sales’ engineers, R&D, QA, operations, data analysts and all the technical stakeholders) to investigate and solve customer technical issues.


REQUIREMENTS


– 5-7 years as a tier 3 technical support engineer/ professional services.
– Experienced with supporting high scale software as a service (SaaS), cloud infrastructure.
– Excellent project management skills and ability to manage multiple projects simultaneously.

שליחת קו"ח שמור משרה

Enterprise Support Engineer

The global leader in privileged access security, a critical layer of IT security to protect data, infrastructure and assets across...
The global leader in privileged access security, a critical layer of IT security to protect data, infrastructure and assets across...

The global leader in privileged access security, a critical layer of IT security to protect data, infrastructure and assets across the enterprise, in the cloud and throughout the DevOps pipeline invite you to be a part of Analyzing, designing and developing new features for the web interfaces and backend infrastructure for a fast growing SaaS enterprise product.


Loojing for Enterprise Support Engineer.


RESPONSIBILITIES:


– Provide expert technical support for the company’s worldwide enterprise customers and partners.
– Maintaining the highest level of expertise throughout all company products, including integration of CyberArk products with 3rd party enterprise systems.
– Perform advanced analysis, troubleshooting, problem isolation of customers and partners issues and requests.
– Sustaining a high level of customer relations whilst managing multiple cases simultaneously.
REQUIREMENTS:


– At least 2 years’ experience in Technical Support or a position of similar nature in a software company
– Strong knowledge of Windows OS
– Proven technical skills
– Capable of understanding the technical aspects of a complex system

שליחת קו"ח שמור משרה

מודעות דרושים סייבר ומודעות דרושים אבטחת מידע

מחפשים משרות סייבר, משרות אבטחת מידע ומשרות הייטק בכלליות? רוצים להיות חלק מפסגת החדשנות הטכנולוגית? יש לנו רשימות דרושים בתחום הסייבר וההייטק שיצרפו אתכם לצוותים שעושים מהפכות בשוק הטכנולוגיה. בואו להיות חלק מהעשייה. מבחר משרות סייבר והייטק מחכות לכם אצלנו ב-SeeHR.

צור קשר